Välkommen :)

 
 
Hej och välkommen hit :)
 
Jag heter Sofie och bor tillsammans med min pojkvän och våra tre barn + en kissemiss i en liten lägenhet i byhålan Grängesberg.
 
På fritiden fotograferar jag, så här kommer jag nog lägga upp massvis med bilder!
Och i veckorna går jag på en sysselsättning som Arbetsförmedlingen har ordnat där det är tänkt att vi ska dokumentera just Grängesberg, skoj skoj :)
 
För inte så många veckor sedan gick min Canon EOS 450D sönder, så förra tisdagen beställde jag en ny kamera :)  Och på fredag kan jag ÄNTLIGEN hämta ut den på posten! :-D  Jag längtar så!!
Under tiden använder jag en Nikon kompaktkamera som jag har fått låna från "kursen"... en riktigt tråkig kamera, men den funkar ju iaf och det är väl huvudsaken :)
 
Kul att du kikade förbi!
Hoppas att du hittar hit fler gånger...
 
 
© Fotograf Sofie
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback